Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J49i72ř46í 66N56o94s62e28k

15. 4. 2015 12:59

Pokud vzal a neprotlačil neschopného synka výš - pak to je ledacos, ale ne úplatek. Slíbil, že mu bude věnovat pozornost, mladej přesto nebyl dost výkonný. Vidím to na pomstu zhrzeného otce. Tím Růžu nehájím úplně.

1 0
možnosti

Jakožto bývalý vrcholový hráč co dosáhl na ligový led, a pak dlouhá leta trenoval mládež , si dnes nedělám iluze, že je tomu jinak nežli je nahrávkou potvrzeno.

Bohužel i já ukončil trenování  v roce 1995 proto, že byly tlaky vedení klubu, a  movitých rodičů, aby hráli děti co na to neměli. Zdůvodnění bylo, že tanínek dal 50 tisíc sponzorský dar , a syn tedy musí hrát.

Již tenkráte  existovali treneři co toto akceptovali a brali i mimo sponzorské dary. Já  ne a tak jsem to zabalil. Nu což řada z nich stále trenuje a tato praxe je u nich normální!

Bohužel i dnes mi řada rodičů toto sděluje jako ohavný fakt jenž se stále odehrává.

Smutné! Proto tomu, že si Růža vzal , věřím!

Nu a pokud bude  vedení svazu obsazeno lidmi tak jak je osazenstvo dnes, nic se nezmění!!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1272x
Čtyřicátník, pokoušející se žít kousek za Prahou v relativním souladu s přírodou. Nejsem žádný šílený greenpísák, ale snažím se být vnímavý k ekologickým problémům. Životním pohledem jsem optimista. Mám rád dobré jídlo a pití.

Seznam rubrik